.
Informační oznámení: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Poškozené zboží

Ačkoliv veškeré zásilky balíme tak, aby zboží dorazilo až k Vám v pořádku, může se i přesto bohužel stát, že se zboží během přepravy poškodí. 

1) Balík je viditelně poškozený

V případě, že Vám kurýr nebo výdejní místo předává zásilku, u které je viditelně poškozený obal postupujte následovně:

  • Sepište s dopravcem nebo výdejním místem na místě formulář o poškození zásilky, případně přijměte zásilku, ale nechte si k podpisu zásilky dopsat, že balík byl poškozen a že jej přebíráte s výhradou
  • Jestliže s Vámi dopravce žádný formulář nebude chtít sepsat, nebo nebude chtít zapsat výhradu k převzetí, zásilku nepřebírejte!
  • Kontaktujte nás na email info@habeo.cz nebo telefonicky na čísle +420 776 864 260.
  • Vždy při komunikaci uvádějte následující údaje:
    • Jméno na které byla objednávka udělána
    • Číslo objednávky
    • Zboží, které bylo poškozeno
    • Jestliže jste zásilku převzali s výhradou, nebo jste s dopravcem sepsali formulář o poškození zásilky, do emailu připojte ještě fotografii poškozeného nerozbaleného balíku, poškozeného zboží a štítku na balíku
  • Naši proškolení pracovníci s Vámi proberou nejideálnější postup řešení této reklamace

2) Balík nebyl poškozen, ale přesto došlo k poškození zboží

Bohužel i přes veškerou snahu zabalit zboží tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, nejsme schopni ovlivnit způsob, jakým přepravce se zásilkou zachází, a proto může dojít k poškození zboží bez viditelného poškození obalu. Jestliže se tato nepříjemná věc stala právě Vám, postupujte následovně:

  • Kontaktujte nás na email info@habeo.cz nebo telefonicky na čísle +420 776 864 260.
  • Vždy při komunikaci uvádějte následující údaje: 
    • Jméno na které byla objednávka udělána
    • Číslo objednávky
    • Zboží které bylo poškozeno
    • Jestliže zasíláte email, přiložte i fotografii poškozeného zboží
  • Naši proškolení pracovníci budou v co nejkratším možném termínu na Váš email reagovat. V případě telefonického rozhovoru se s Vámi ihned domluví na dalším postupu a to především:
    • Jakým způsobem k Vám doručíme nový kus zboží, tak aby byla Vaše objednávka kompletně vyřízena k Vaší spokojenosti
    • Dle povahy zboží se s Vámi domluví, zda bude nutné posílat poškozené zboží zpět, případně jakým způsobem poškozené zboží zaslat zpět, nebo Vám jej ponechají