.
Informační oznámení: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Jak reklamovat

Přestože výrobky balíme tak, aby nedošlo k jejich poškození, může se stát, že se i tak výrobek po cestě poškodí v průběhu přepravy. Přesný návod jak postupovat naleznete na stránce POŠKOZENÉ ZBOŽÍ


Pokud nejste se zbožím spokojeni, máte ze zákona nárok vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Návod jak postupovat naleznete na stránce VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ


Bohužel se může stát, že výrobek který jste si objednali má nějakou výrobní vadu nebo provozní poruchu. Návod jak postupovat v případě reklamace zboží naleznete na stránce REKLAMACE VADNÉHO PRODUKTU


Přestože každou zásilku pečlivě balíme a objednávku kontrolujeme, může se bohužel stát i to, že Vám v zásilce něco chybí nebo je v ní naopak něco navíc a nebo v nejhorším případě Vám dorazilo jiné zboží než jste si objednali. V takovém případě postupujte podle návodu na stránce CHYBĚJÍCÍ ZBOŽÍ / ZÁMĚNA ZBOŽÍ


V případě, že Vám zboží nevyhovuje například velikostně a potřebujete jej vyměnit, postupujte dle návodu na stránce VÝMĚNA ZBOŽÍ