.
Informační oznámení: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Jak reklamovat

Každý výrobek bohužel může mít občas nějakou poruchu nebo výrobní vadu. V případě reklamace prosím první kontaktujte náš internetový obchod a to buď telefonicky na tel. +420 776 864 260, emailem na info@habeo.cz, kontaktním formulářem a nebo přes Online Chat vpravo dole. Naši pracovníci posoudí, zda se jedná o oprávněnou reklamaci a následně s Vámi proberou následující postup.

Relamované zboží je před odesláním nutno důkladně zabalit. Nejlepší je zabalit jej do originálního obalu, pokud jej nemáte, použijte jakýkoliv jiný obal, který zabrání poškození zboží během přepravy. Za zboží přebíráme zodpovědnost až v okamžiku doručení zboží na naši adresu.

Ke zboží přiložte kopii dokladu o koupi a průvodní dopis s popisem závady a vašimi kontaktními údaji - můžete použít Reklamační formulář

 

 

Výrobek zasílejte na adresu:

HABEO.CZ, Pozděchov 31, 756 11, Valašská Polanka