.

Vrácení zboží do 14 dní a výměna zboží

Může se stát, že si objednáte zboží, které se Vám nebude líbit, nebo nebude velikostně sedět Vašemu mazlíčkovi a rozhodnete se, že jej budete chtít vrátit nebo vyměnit za jiné. Zboží můžete vrátit nebo vyměnit za jiné do 14ti dnů bez udání důvodu. Tato lhůta začíná běžet následující den po dni, kdy jste si zásilku obdrželi. Zboží, které chcete vrátit nebo vyměnit, nesmí být nijak poškozeno a nesmí nést žádné známky opotřebení, musí být čisté a zasláno nejlépe v originálním obalu v takovém stavu, v jakém jste jej obdrželi. Zboží musí být kompletní, tzn. včetně veškerého příslušenství a dokumentace. 

Výjimku tvoří pouze zboží, které je takové povahy, že vrátit nelze - jedná se například o živé a mražené krmení, krmiva a přípravky s porušeným obalem, nebo zboží, které je znehodnoceno použitím. V těchto případech bohužel nelze uplatnit nárok na vrácení zboží bez udání důvodu, ale je potřeba každou takovou vratku řešit individuálně. 

Jak v takovém případě postupovat?

  • V první řadě nás co nejdříve kontaktujte (nejpozději však do 14 dní od přijetí zásilky) a to buď na email info@habeo.cz nebo telefonicky na čísle +420 773 100 626 / +420 773 210 810

  • Při komunikaci s námi vždy uvádějte následující údaje:
    • Jméno osoby na kterou byla objednávka realizována
    • Číslo objednávky
    • Název produktu, který chcete vyměnit nebo vrátit
    • Pokud se jedná o výměnu, uveďte název zboží, o které máte zájem
    • Pokud se jedná o vrácení zboží, vyplňte formulář o odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete ZDE: Formulář pro odstoupení od smlouvy - Habeo.cz

  • Zboží bezpečně zabalte, aby nedošlo při přepravě k poškození. Cenu dopravy si vždy hradí sám zákazník. Balík se zbožím odešlete prosím na adresu:
    Svatopluk Ondřej
    Pozděchov 31
    756 11 Valašská Polanka.


  • Při výměně zboží nejprve počkáme na doručení Vámi zaslaného balíčku, který následně zkontrolujeme. Pokud je zboží v pořádku vráceno, připravíme nové zboží, které jste si vybrali na výměnu. Po zkompletování balíčku jej odešleme Vámi zvoleným dopravcem. Cenu dopravy platí vždy zákazník - lze platit dobírkou nebo můžete finance lze zaslat bankovním převodem předem dle platebních instrukcí, které Vám po předchozí domluvě zašleme na e-mail.

  • Případné rozdíly v cenách budou samozřejmě vyrovnány - v případě přeplatku z Vaší strany Vám budou peníze vráceny; v případě nedoplatku z Vaší strany Vám bude rozdíl vyúčtován na dobírku nebo Vám budou zaslány platební pokyny k úhradě. 

  • V případě odstoupení od kupní smlouvy Vám budou vráceny finance do 14ti dnů ode dne přijetí zboží k nám na sklad.

 

O postupu výměny nebo vrácení Vás samozřejmě budeme průběžně informovat. V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.