.
Informační oznámení: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Výměna zboží

Někdy se bohužel stane, že si objednáte špatně zboží a budete jej chtít vyměnit za jiné - např. větší obleček pro psa a podobně. I tuto možnost pro Vás máme, ale pouze po dobu prvních 14 dní od převzetí balíku. Tato lhůta začíná běžet následující den po dni, kdy jste si zásilku od nás převzali. Zboží nesmí být nijak poškozeno a nesmí nést jasné známky opotřebení. Jak v takovém případě postupovat?

  • V první řadě nás co nejdříve kontaktujte (nejpozději však do 14 dní od přijetí zásilky) a to buď na email info@habeo.cz nebo telefonicky na čísle +420 776 864 260
  • Při komunikaci s námi vždy uvádějte následující údaje
    • Jméno osoby na kterou byla objednávka udělána
    • Číslo objednávky
    • Jaký produkt chcete vyměnit
    • Jaký produkt chcete místo něj
  • Naši proškolení pracovníci s Vámi proberou možnosti, jakým způsobem k nám dopravit Vámi vyměňované zboží a jakým způsobem dopravíme nové zboží my k Vám
  • Nové zboží Vám zasíláme vždy až po přijetí Vámi vyměňovaného zboží u nás, kdy dojde ke kontrole zda zboží není poškozeno, nebo nenese jasné známky opotřebení.
  • Případné rozdíly v cenách se samozřejmě vyrovnají 
    • v případě přeplatku z Vaší strany Vám budou peníze vráceny na Váš účet, který nám uvedete
    • v případě nedoplatku z Vaší strany Vám bude rozdíl vyúčtován na dobírku