.

Chybějící zboží a záměna zboží

Přestože naši zaměstnanci věnují balení objednávek maximální péči, může se stát, že v objednávce něco chybí nebo Vám přijde jiné zboží, než jste si objednali. Stává se to opravdu v minimální míře, ale pokud se to bohužel stalo právě Vám, níže máte návod jak postupovat.

Chybějící zboží

V případě, že Vaše objednávka byla doručena nekompletní postupujte prosím následovně:

  • Kontaktujte nás neprodleně (nejpozději následující pracovní den) na email info@habeo.cz nebo telefonicky na čísle +420 776 864 260.
  • Vždy při komunikaci uvádějte následující informace:
    • Jméno na které byla objednávka udělána
    • Číslo objednávky
    • Zboží, které v objednávce chybí
    • Jestliže je viditelně poškozený balík, a mohlo dojít ke ztrátě zboží v průběhu přepravy, postupujte podle návodu ZDE
  • Naši proškolení pracovníci se s Vámi prostřednictvím emailu nebo telefonicky domluví, jakým způsobem k Vám dopravíme chybějící zboží, aby byla Vaše objednávka co nejdříve kompletně vyřízena k Vaší spokojenosti.
  • Náklady na doručení chybějícího zboží jdou samozřejmě za námi a Vás tak tato nepříjemná situace nebude stát ani korunu navíc.

Špatně zaslané zboží

V případě, že zásilka obsahovala jiné zboží, než které bylo v objednávce, postupujte prosím následovně:

  • Kontaktujte nás neprodleně (nejpozději následující pracovní den) na email info@habeo.cz nebo telefonicky na čísle +420 776 864 260.
  • Vždy při komunikaci uvádějte následující informace:
    • Jméno na které byla objednávka udělána
    • Číslo objednávky
    • Zboží, které v objednávce mělo být
    • Zboží, které v objednávce je
  • Naši proškolení pracovníci se s Vámi prostřednictvím emailu nebo telefonicky domluví na nejlepším způsobu nápravy stávající situace, aby byla Vaše objednávka co nejdříve kompletně vyřízena k Vaší spokojenosti.
  • Náklady na výměnu špatně zaslaného zboží jdou samozřejmě za námi a Vás tak tato nepříjemná situace nebude stát ani korunu navíc.