.

EKO balení a expedice do druhého dne

 

Naším cílem je, abychom zabalili co nejvíce zásilek ekologicky. Snažíme se omezovat použití plastů, místo bublinkových fólií, často používáme papírovou fixaci a zásilku vyplňujeme efektivně nařezanými kousky již použitého kartonu. Na živá a mražená krmiva používáme speciálně navržené krabičky, které nejsou zbytečně velké, aby bylo spotřebováno co nejméně plastů. 


Pokud máme k dispozici již použitou krabici, ve které nám přišlo zboží od některého z našich dodavatelů, zabalíme do ní Vaše zboží a odešleme - stará krabice tak dostane nový život. Tímto bychom rádi podpořili šetrný přístup k přírodě a zvířátkům, na kterých nám tolik záleží.

 

                                                                     kisspng-professional-linkedin-managing-attorney-job-busine-happy-box-part2-5b26a0fb4f3bd7.2486852515292582353246_1

    

Mražené krmení balíme do termoboxu, který je již v ceně Vaší objednávky. Živá krmiva balíme do speciálních krabiček s průduchy.  Nezáleží na tom, jak velký objem mraženého nebo živého krmení si objednáte. Vždy zaručujeme čerstvost našich produktů a vše balíme tak, aby k Vám zboží dorazilo v pořádku s garancí doručení do druhého dne. 

Živé a mražené zboží nezasíláme na dobírku, je možné zaplatit pouze bankovním převodem předem nebo platební kartou online.

Ostatní standardní objednávky expedujeme zpravidla nejpozději následující pracovní den. V případě, že si zvolíte úhradu Převodem na náš účet, expedujeme objednávku po připsání platby. Výjimkou jsou produkty, u kterých je uvedena dostupnost skladem u dodavatele, který bývají odeslány do 3 - 5 pracovních dnů.

Nabízíme možnost výběru dopravy s garancí doručení do druhého dne ode dne odeslání i u objednávky jakýchkoli jiných produktů, nejen živého a mraženého zboží. Podmínkou k odeslání objednávky tentýž den je objednání nejpozději do 11:00 hodin. Po jedenácté hodině jsou objednávky vyřizovány zpravidla až následující den. Výjimku tvoří také páteční objednávky a víkend.