.
Informační oznámení: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Vrácení zboží do 14 dnů

Pokud se zbožím nejste spokojeni nebo Vám nevyhovuje, máte ze zákona nárok nám jej vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu. Výjimku tvoří pouze zboží, které je takové povahy, že vrátit nelze - například živé krmení, nebo po použití již není kompletní - například mražené krmení případně tekutá hnojiva a jiné přípravky do akvárií, nebo jsou použitím znehodnoceny - například filtrační materiály. V tomto případě bohužel nelze uplatnit nárok na vrácení zboží bez udání důvodu, ale je potřeba každou takovou vratku řešit individuálně. 

Zboží je potřeba vrátit kompletní, tzn. včetně veškerého příslušenství a dokumentace. Zboží nesmí být poškozené, musí být čisté, zasláno nejlépe včetně originálního obalu v takovém stavu, v jakém jste zboží převzali.

Jak tedy postupovat, pokud chcete uplatnit nárok na vrácení zboží do 14 dnů?

  • Nejdříve se ujistěte, že ještě neuplynula doba 14 dní od nákupu a převzetí zboží. Tato lhůta začíná běžet následující den po dni, kdy jste zásilku převzali
  • Vyplňte a vytiskněte níže uvedený formulář - jestliže nemáte možnost tisku, vypište formulář pro odstoupení od smlouvy ručně tak, aby na něm byly vyplněny veškeré informace, které ve formuláři požadujeme - pro stažení klikněte ZDE
    • Doporučujeme pro vrácení platby v případě platby kartou online nechat vrátit peníze na kartu - NEVYPLŇUJTE ČÍSLO KARTY
    • V případě osobního odběru je po předchozí domluvě možné vrátit peníze při předání zboží na našem odběrném místě, kde jste si zboží vyzvedli, v hotovosti - je ale potřeba nás dopředu kontaktovat, aby na daném odběrném místě měli dostatek hotovosti
    • V ostatních případech prosím uveďte číslo účtu, na který Vám máme peníze poukázat - Peníze nelze zaslat zpět poštovní poukázkou.
    • Zboží pečlivě zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození v průběhu přepravy. Odstoupení od smlouvy můžeme bohužel akceptovat až v okamžiku, kdy přijmeme nepoškozené zboží. V opačném případě jsme nuceni Vám zboží poslat zpět a vy budete muset řešit reklamaci poškození zboží během přepravy s přepravcem, kterým nám zboží odešlete.
    • Do balíku přiložte kopii faktury + Vámi vyplněný vlastnoručně podepsaný formulář k odstoupení od smlouvy
    • Balík odešlete na adresu:HABEO.CZ
      Pozděchov 31
      756 11 Valašská Polanka

Jakmile k nám balík dorazí, zkontrolujeme zda obsah není poškozený. Pokud bude vše v pořádku, obratem Vám vrátíme peníze způsobem, který uvedete ve formuláři pro odstoupení od smlouvy, nejpozději však do 14 dnů. Zároveň vám zašleme emailem informaci o tom, že peníze byly odeslány Vámi vybraným způsobem zpět. Od tohoto emailu bývá zpravidla platba připsána k Vám do 2 pracovních dnů.